Predstavljen Financijski rječnik s najvažnijim ekonomskim pojmovima

Zagreb, 21.10.2014.

Bisnode i Financijski klub predstavili zajednički projekt – Financijski rječnik najvažnijih ekonomskih pojmova. U Financijskom rječniku svi najvažniji ekonomski pojmovi objašnjeni su na jednostavan i razumljiv način

Više o Financijskom rječniku: finance.hr/rjecnik

Financijski rjecnik

ZAGREB – Jučer je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održana promocija Financijskog rječnika najvažnijih ekonomskih pojmova. Rječnik je rezultat rada studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a promociju Financijskog rječnika otvorio je dekan Ekonomskog fakulteta, prof. dr.sc. Lajoš Žager. Istaknuo je kako fakultet podržava ovakve projekte studentskih udruga te pohvaljuje inicijativu izrade Financijskog rječnika. Uz profesore i asistente, projekt su podržali i studenti, ali i klijenti tvrtke Bisnode.

Članovi studentske udruge Financijski klub prikupili su i definirali sve financijske pojmove, dok su studenti smjera marketing iste „preveli“ na način da budu jasni i razumljivi. Financijski rječnik najvažnijih ekonomskih pojmova sadrži 425 najvažnijih ekonomskih pojmova s pripadajućim temeljnim definicijama i primjerima, tematski podjeljeno u osam sadržajnih cjelina (Osnovni pojmovi, Financijski pojmovi, Institucije, Marketing, Porezi i doprinosi, Poslovanje, Pravni pojmovi, Računovodstvo). Na projektu izrade şudjelovali su i studenti smjera Financije i studenti smjera Marketing, a time je osiguran multidisciplinarni pristup te široka primjenjivost Financijskog rječnika jer su definicije ekonomskih pojmova oplemenjene jasnim i razumljivim objašnjenjima kao i primjerima iz svakodnevnog života.

Kako navodi Antonija Hajdinjak, studentica smjera Marketing te članica projektnog tima „Financijski rječnik je rezultat višemjesečnog rada, a ima za cilj dati doprinos promicanju znanja iz područja ekonomije, ali i dati doprinos poticanju obrazovanja poduzetnika, što je i u skladu sa strateškim ciljevima Ministarstva poduzetništva i obrta za razvoj poduzetništva u Republici Hrvatskoj za period 2013. – 2020.“

Marko Božac, voditelj tima i član predsjedništva Financijskog kluba, udruge koja će ove akademske godine proslaviti 10. godišnjicu postojanja, kaže kako je osnovna misija kluba da okupi studente sličnih interesa te one koji žele proširiti svoje znanje izvan okvira gradiva koje se podučava na fakultetu, a ovakav projekt je upravo to i omogućio.

Tvrtka Bisnode Hrvatska, vodeći je ponuđač poslovnih informacija u Hrvatskoj te je dio međunarodne grupe Bisnode AB, najvećeg europskog ponuđača poslovnih i bonitetnih informacija sa sjedištem u Stockholmu. Bisnode AB je na europskom tržištu informacija prisutan još od 1989. godine i okuplja više od 2700 stručnjaka iz 18 europskih država.

Financijski klub je specijalizirana studentska udruga koja svojim članovima pruža dodatno financijsko obrazovanje. Osnovna djelatnost je provokacija financijskog znanja svojih članova te pružanje platformi i projekata za njegovo unapređenje kroz zajedničko druženje, radionice i brojne druge zanimljive sadržaje. Udruga djeluje od 2005. godine u sklopu Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te trenutno broji 80 članova.

Fotografije: Tomislav Miletić/Pixsell