Okrugli stol “The future of Croatian brands in the EU”

Teme kojih ćemo se dotaknuti tijekom rasprave su povijesni razvoj hrvatskih brandova u Jugoslaviji i nezavisnoj Hrvatskoj te promjene branding strategije u 90-ima, problemi održavanja etabliranih brandova odnosno uvođenja novih brandova, te moguće prilagodbe hrvatskih brand strategija za EU tržište. Govorit ćemo i o prilikama za hrvatske brandove na EU tržištu, kao i o izazovima kod pozicioniranja hrvatskih brandova u novom okruženju. Osvrnut ćemo se i na primjere hrvatskih brandova koji su postigli uspjeh izvan granica Hrvatske, te sagledati njihov razvoj i pokušati odrediti što od njih mogu naučiti hrvatski brandovi  koji žele ne samo opstati, već i zablistati u EU.

Moderator:

  • prof. dr. sc. Goroslav Keller, redovni profesor Ekonomskog fakulteta i predsjednik hrvatskog ogranka IAA

Sudionici:

  • Anja Bauer Minkara, direktorica i viša konzultantica za branding u Brandoctoru
  • Ivan Mišetić, generalni tajnik Atlantic Grupe
  • Roman Rauch, direktor Ureda za trgovinu Veleposlanstva Republike Austrije
  • Ivica Vidović, predsjednik uprave McCann Erickson Hrvatska

Vrijeme i mjesto događanja: ponedjeljak 28. svibnja 2012. u 14:00 sati, dvorana 51 Ekonomskog fakulteta – Zagreb.

Ulaz je slobodan. Veselimo se Vašem dolasku!

 

Odgovori