Financijski Rječnik je projekt Financijskog Kluba koji je rezultat suradnje studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Bisnode-a. Članovi studentske udruge Financijski klub prikupili su i definirali sve financijske pojmove, dok su studenti smjera marketing iste „preveli“ na način da budu jasni i razumljivi. Financijski rječnik najvažnijih ekonomskih pojmova sadrži 425 najvažnijih ekonomskih pojmova s pripadajućim temeljnim definicijama i primjerima, tematski podjeljeno u osam sadržajnih cjelina (Osnovni pojmovi, Financijski pojmovi, Institucije, Marketing, Porezi i doprinosi, Poslovanje, Pravni pojmovi, Računovodstvo). Na projektu izrade şudjelovali su i studenti smjera Financije i studenti smjera Marketing, a time je osiguran multidisciplinarni pristup te široka primjenjivost Financijskog rječnika jer su definicije ekonomskih pojmova oplemenjene jasnim i razumljivim objašnjenjima kao i primjerima iz svakodnevnog života.

Članovi koji su radili na rječniku su nagrađeni Posebnom Dekanovom nagradom u prosincu 2014. godine. Osim toga rječnik je nagrađen i brojnim drugim nagradama: dobitnik strukovne nagrade GrandPRix 2015., dobitnik nagrade Prijatelj studenata 2015. , finalist European Excellence Awards, 2016.

Više o projektu pročitajte ovdje