Teme kojih ćemo se dotaknuti tijekom rasprave su povijesni razvoj hrvatskih brandova u Jugoslaviji i nezavisnoj Hrvatskoj te promjene branding strategije u 90-ima, problemi održavanja etabliranih brandova odnosno uvođenja novih brandova, te moguće prilagodbe hrvatskih brand strategija za EU tržište. Govorit ćemo i o prilikama za hrvatske brandove na EU tržištu, kao i o izazovima kod pozicioniranja hrvatskih brandova u novom okruženju. Osvrnut ćemo se i na primjere hrvatskih brandova koji su postigli uspjeh izvan granica Hrvatske, te sagledati njihov razvoj i pokušati odrediti što od njih mogu naučiti hrvatski brandovi koji žele ne samo opstati, već i zablistati u EU.
Moderator:
- prof. dr. sc. Goroslav Keller, redovni profesor Ekonomskog fakulteta i predsjednik hrvatskog ogranka IAA
Sudionici:
- Anja Bauer Minkara, direktorica i viša konzultantica za branding u Brandoctoru
- Ivan Mišetić, generalni tajnik Atlantic Grupe
- Roman Rauch, direktor Ureda za trgovinu Veleposlanstva Republike Austrije
- Ivica Vidović, predsjednik uprave McCann Erickson Hrvatska
Vrijeme i mjesto događanja: ponedjeljak 28. svibnja 2012. u 14:00 sati, dvorana 51 Ekonomskog fakulteta – Zagreb.
Ulaz je slobodan. Veselimo se Vašem dolasku!